פרסום באינטרנט - עקרונות מנחים

 

פרסום באינטרנט הוא הפרסום היעיל ביותר כיום הן מבחינת עלות הפרסום - הרבה יותר זולה מכל ערוץ פרסומי אחר, הן מבחינת התוצאות המיידיות - תוצאות בזמן אמת והן מבחינת הרווח המיידי. לא בכדי חברות בוחרות לנהל קמפיינים של פרסום באינטרנט כאשר לא עומד לרשותן תקציב פרסום גדול ואין ברשותן זמן רב להחדיר את המוצר ולהמתין שהוא יחלחל וכמו כן, גם חברות גדולות אשר כן עומד לרשותן תקציב פרסום ענק - גם הן מתגברות את מערך הפרסום שלהן בקמפיין פרסום באינטרנט. אז מה הופך פרסום באינטרנט לערוץ הפרסומי הנכון עבור כל סוגי החברות? הכל במאמר הבא על פרסום באינטרנט.


פרסום באינטרנט - מתאים לכל מודל של חברה:

בין אם מדובר על שירותי אינסטלציה, התקנתמזגנין, עיצוב שמלות כלהאו חברה המייצרת כמוסות דיאטתיות, פרסום באינטרנט הוא הדרך הנכונה למשוך קהלי יעד שירכשו את המוצר ו/או השירות. אנשים פשוט הפכו את האינטרנט לכלי עבודה מעין JPS לחיים. כל צורך בו הם נתקלים, בין אם הוא אישי או מקצועי, החל מחיפוש עבודה, דרך בחירת מסעדות ועד לאיתור טכנאי כבלים, כל זאתועוד נעשה באמצעות האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא המודל הרלווונטי עבור כולם. מי שחושב שיש תחומים שאנים מתאימים לפרסום כמו: נגריה, מספרה וכו', צודק רק חלקית. אלו אמנם לא חוברות שקל או אפקטיבי לפרסם בטלויזיה או בשלטי חוצות אבל באינטרנט דווקא כן וזאת בעיקר בשל המבנה של מנועי החיפוש אשרמתווך בין הגולשים לאתרים הקיימים ומאחר והגולשים מחפשים הכל! באינטרנט - יש לכל חברה סיכוי חשיפה טוב.


פרסום באינטרנט - מאפשר יצירת תקשורת והתחלת ביצוע העסקה או השלמתה באופן מידי:

פרסום באינטרנט מאפשרהתחלת התקשרות מידית ואף סיום פעולת המכירה או ההשכרה ו/או ההרשמה כמנוי בזמן אמת. להבדיל מפרסומת טלויזיה המשודרת בזמן החדשות, פרסומת טובה שמאוד משכנעת את הצופה שהמוצר הוא אכן טעים, יפה או חשוב... לצופה אין אפשרות לעשות דבר כדי לממש או ליישם את ההתלהבות שלו הרי השעה 21:00 בלילה והוא בבית עם הטרנינג. כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - פרסום באינטרנט הבנוי נכון ומקושר לעמוד הבית של החברה ו/או ישירות לעמוד הרשמה - אז הלקוח יככול באופן מיידי להגיב על ידי הזמנת המוצר, תשלום באמצעות כרטיס אשראי או התחייבות, השארת פרטים אישיים כדי שיוכלו לחזור אליו למחרת ועוד.


פרסום באינטרנט כלי מיתוגי חזק:

בסעיף קודם דובר על פרסום באינטרנט ככלי למכירה מיידית אבל זה לא נוגד ולא מתנגש ביתרון של האינטרנט ככלי שיווקי מיתוגי יחיד במינו. העיקרון של מיתוג חברה או מיתוג מוצר הוא טפטוף טפטוף טפטוף - כלומר יש החדרה של המותג כך שהקהל ידע לזהות אותו מרחוק. האינטרנט, כמדיה ויראלית היא דרך מצויינת להחדיר מסרים בהתמדה. אנשים מבלים שעות על גבי שעות באינטרנט וכאשר הם רואים תמונה, לוגו או סיסמא של חברה החוזרת שוב ושוב - הם מתרגלים גם בלי כוונה מראש.